30 oktober 2010

there's a party going on?

Är det fest eller? Tror brorsan har någon sorts fest, kan man kalla det fest? Mindre än 20 pers, rumpdålig musik och världens högsta volym. Jaja, tydligen deras syn på fest. Önskar att Scott vore här för då skulle dom inte få spela såhär hög musik och va såhär högljudda. Och om de skulle göra det någon gång när Scott är här, och han skulle vakna av det, så skulle jag gå med Daniel till Scott och säga något i stil med ''Han behöver ny blöja, en flaska välling och så ska han nattas, varsågod.'' Och så skulle jag gå där ifrån. Eller skulle jag våga lämna honom där? Daniel är Scotts gudfar men de träffas typ aldrig, bara när Scott är här. Och Scott är typ blyg för Daniel. Varje gång Daniel lyfter upp honom så sträcker Scott ut armarna till mig och vill bort därifrån direkt. På samma gång som det skulle vara kul att se Daniels min, speciellt när jag säger att Scott behöver ny blöja, så skulle jag ända inte villa lämna Scott där. Jag skulle köra ut varenda en och så skulle de få festa någon annan stans. Jag låter som en morsa ellerhur?

Inga kommentarer: