12 oktober 2010

...and I wait for the good Lord to make me feel better.

Täcke. Lite kuddar. Soffan. Duntossor. Stor mugg med te och mjölk. Skål med mammas havregrynsgröt och sockerfri äppelmos. Alla älskar Raymond. Datorn.

Så ser min morgon ut. Hade tänkt att jag skulle få sova lite lite längre idag, även fast det inte gör någon skillnad, men 09:30 vakna jag av att jag började blöda näsblod så det var bara att knalla upp på toaletten och försöka få det att sluta. Vilket det gjorde efter 15 minuter ungefär. Sen var det ju ingen idé att sova mera så det blev att fixa frukost, som jag knappt får ner något av. Är hungrig så det skriker i magen men det är som att det stockar sig i halsen när jag ska svälja. Gröten går ner men det är med nöd och näppe, nästan i alla fall. Det går nog ner men mår illa så fort jag sväljer ner det. Det skriker fortfarande i magen fast jag pinar ner den där gröten. Den där 'underbara' starten på den här inte så fina dagen är nog inte så bra som den borde vara...

Inga kommentarer: