03 oktober 2010

Oh, great, I have to work. I'm always working when the world ends.

Det är ju ingen direkt spännande helg som har passerat om man säger som så. Men det är ju oftast så det blir när man inte mår som vanligt. Som tur är så har jag haft Cityakuten som sällskap. Har nästan kollat igenom hela säsong 2, igen. Kunde inte heller motstå frestelsen att gå in på discshop.fi och kolla priserna för cityakuten DvD-boxarna. Fortfarande 19.95€/box. Är lite lite sugen på att köpa säsong 3 och 4 för 40€. Jag ska ju trotts allt ha alla boxarna inom en snar framtid har jag bestämt. Innan de försvinner ur försäljning. Får se om jag lyckas med det.

Snart är det dax för film, efter det lite mera cityakuten och sen antagligen sova. Är sjukt trött om kvällarna men somnar jag? Nej inte direkt. Tummen ner.

Inga kommentarer: