24 oktober 2010

Det kan också kallas för ett svin, pouu!

Den här kvällen har spenderats ute i lemlandsskogarna med syster och hennes familj. Felicia och jag lekte med barbie och busade massa. Vi sjöng också hula hula låten från lejonkungen och sa några repliker. Felicia såg den för första gången när hon var här hos oss i somras och hon gillade den verkligen, hon skrattar varje gång man säger något ur filmen. Vad mera hände ikväll då? Jo, fick också tre flaskor schampo utan linalool, av min kära syster så nu kan jag tvätta håret 'real style' igen. Det ända jag kunde tvätta håret med förut var dusch tvål, inte det bästa nej. Men nu har jag tre flaskor att slösa upp så håret kanske börjar må bättre nu? :)

Nu ska jag lasta på Victor med lite onödig information och youtuba förstås.
Det är fullmåne, jag kan inte sova då.

Inga kommentarer: