26 oktober 2010

why don't you hit me with yout best shot?

Det är verkligen en förbannelse att sova nuförtiden. Ont i ryggen, igår började det värka i magen också-typ gallan, så det går bara och ligga på rygg(konstigt vah?)och jag kan omöjligt somna på rygg, det går inte. Låg jag på halvt på mage, halvt på höger sida så gjorde det ont i gallan för att det tryckte mot madrassen lite. Låg jag halvt på mage, halvt på vänster sida så gjorde det definitivt ont i gallan för då låg jag rakt på den. Låg jag snett med ryggen så gjorde det såklart ont i den och låg jag på mage, så ryggen blev lite böjd så gjorde det såklart också ont i ryggen. Då kanske ni undrar hur ryggen blir böjd när man ligger på mage? Min säng lutar...överallt. True story. Den lutar uppifrån, från kuddarna, och neråt, sådär som sjukhussängar. Man kan ju ställa dom typ. Och så lutar min säng mot mitten, så man blir att ligga i en grop. Inte skönt. Det är det som gör att det gör ont hela tiden. Överallt. Slår vad om att det skulle vara skönare och göra mindre ont om jag hade madrassen på golvet och sov där istället. Nog om det...

Sitter just nu och väntar på att mamma ska ringa. Hon är nere vid stugan och hon skulle ringa när hon var på väg hem igen så skulle jag gå och möta henne. Älskar att promenera i höstvädret, det är extra mysigt och man får inte lika svettigt och varmt som på sommaren när man promenerar. Gillar inte sommarpromenader alls.

Inga kommentarer: