25 juni 2010

Whaka whaka

Whaka whaka woo whaka woop whaka whaka woopwoop!
Godmorgon världen! Uppe med tuppen om man säger som så, men kunde inte somna om. Jag var så förbannat trött igår så jag somna 21:00 och vaknade 01:00, sen dess har jag varit vaken. Men jag är inte trött heller så sova behöver jag inte. Sova kan man göra när man är död som kusin Björn brukar säga.

Jag vet att jag lovade att lägga upp bilderna här från dagarna med Scott men jag orkade verkligen inte igår. Som sagt var jag ju trött och huvudvärken ville inte släppa, var verkligen inte på humör igår så sova var skönt. Som tur är så mår jag bättre idag så nu ska jag kolla på lite film så kanske bilderna kommer upp senare idag. Mitt i smeten bland frukost, klädval, butiksbesök, packning, frisering, sminkning, manikyr, blomplockning och bindning av blomkrans, skoval, smyckesval, och arrangemang av kattungarnas place för kvällen och natten, allt före stångresningen klockan 15:00. Men jag är ju kvinna så några saker går att göra samtidigt, som frukost, manikyr, smyckesval samt skoval. Busy girl today aight?Midsommar 2oo7

Inga kommentarer: