08 juni 2010

Just my luck..

Det är verkligen inte min dag idag..Först sover jag till 14:00 sen när jag har fixat brunch så hinner jag bara sätta mig i sängen så börjar det rinna blod ur näsan, gr8! Till på det så lyckas jag, på nästan vartendaste en sida, hitta någon text där det står om BONES sista episod av säsong 5..Jag vill inte, inte när jag inte sett det avsnittet ännu! Jag hittar skyhöga siffror på att många hatade hur säsongen slutade och att den kunde ha varit såå mycket bättre. Tankarna bara snurrar i huvudet; Kommer någon att dö? Försvinner någon ur serien på något annat sätt? Går någon och gör något det inte borde? eller händer något annat som gör att tittarsiffrorna kanske sjunker till nästa säsong? Jag hoppas att inget av de överstående händer i alla fall. En sak är säker, kommer någon dö eller försvinna på något annat sätt så lär det inte vara Bones eller Booth, de är ju huvudpersonerna och det skulle inte vara någon serie om inte dom var med. OM någon av dom(högst troligen Booth isåfall eftersom serien heter Bones..) skulle försvinna så förstår jag om tittarsiffrorna sjunker drastiskt.

Ja så sådär har min dag varit hittills, alltså inte min dag riktigt..Hur mycket jag än gillar att det är sommar och alla dagar borde vara ''min dag'' så betyder det alltid att alla serier har säsongsavslutning/uppehåll. Det är tummen ända ner i källaren tycker jag..Antagligen har The Mentalist också säsongsavslutning ikväll, gr8! Just gr8..

Inga kommentarer: