05 juni 2010

Good morning sleepyhead

Visst är det skönt att få sova riktigt jävla länge någon dag, men jag kan inte fatta att jag sovit såhäär länge! Igår sov jag 1½ timma före maten, 5½ timma efter maten och nu har jag sovit 10 timmar..Så allt som allt har jag sovit 17 timmar! Herre min skapare, var ska vi nu rit korset? (I rumpan så behöver man bara rita ett streck) Är det nå Sveddopellar som läser den här bloggen?! I så fall så vet inte jag om ni säger så där, om inte så är det väl ett åländsk påhitt..eller familjen Österlund..nej familjen Svenblad påhitt för första gången jag hörde det så var det mormor som sa det. Blöh, nu känner jag att det inte blir något av det här blogginlägget, jag pratar bara goja. Nu ska jag ladda ner Mamma Mia The Movie, för jag kan ju inte gå till vardagsrummet där min Mamma Mia DVD ligger..

Inga kommentarer: