24 juni 2010

Sunny

Idag blev det ingen strand för mig. Jag kände att jag villa ha en liten sovmorgon imorrse, även fast den ''bara'' var till 10:45. Jag hade också världens huvudvärk när jag vaknade, det bara dunkande i huvudet. Om det inte skulle vara för att jag vet att jag inte drack något i spritväg igår så skulle man kunna tro att jag är lite krappis haha. Tror att huvudvärken beror på sömnbrist, vattenbrist, friskluftsbrist, vitaminbrist och lågt blodtryck. Ska just gå och mäta blodtrycket lite och sen ska jag nog pallra mig ut en stund, kanske. Det är ju fint väder idag men jag vill inte vara i solen och få ännu värre huvudvärk i form av solsting, och inte vill jag må illa heller. Tänker hålla mig i skuggan isåfall..och där är det säkert svinkallt. Är det inte det ena så är det det andra.

På något sätt känns det som om denna helg skulle vara väldigt fullspäckad. Imorgon är det ju härliga midsommar och jag har planerat att ha en fin blomkrans och gå till midsommarstången. Efteråt kanske det blir stugan, får se lite. På lördag blir det..kanske inte så mycket, ta upp nät i alla fall för jag har lyckats övertala Mami att fara ut och lägga nät imorgon på morgon/dagen, före stångresningen i alla fall. Det var lördagen vah....? På söndag ska jag och jobba lite, på dagen tror jag, och sen blir det nog att ta det lugnt då ocskå. Om man inte hittar på nå hyss, man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: