03 juni 2010

Satellite



Love, oh, love, I gotta tell you how I feel about you, ‘Cause I, oh, I can’t go a minute without your love. Like a satellite, I’m in an orbit all the way around you, And I would fall out into the night, Can’t go a minute without your love.


Ibland stör jag mig alltför mycket på låtar jag får på hjärnan. Jag får alltid låtar som inte ens är bra eller som har varit bra men som jag nötigt slut på för längesen. Mitt i allt kan det också komma upp låtar i huvudet som man inte hört på veckor, månader år, och då undrar man ju var tusan de kom ifrån. Nu har jag ändå lyckats få en bra låt på hjärnan, peppar peppar, nämligen Lena-Satellite, låten från Tyskland som vann ESC ni vet. Den är faktiskt riktigt bra, med tanke på all idiot musik som är med nu för tiden och vilka dåliga låtar som brukar vinna. I år lyckades alla länder(tydligen) enas på ett eller annat sätt om att en bra låt skulle vinna detta år. Så med det sagt, ska jag sjunga på den lite till, ta mig en kopp te med en skvätt mjölk och krypa ner i min myspyjamas och kolla på en mysig film eller lyssna på mysig musik och redigera mysiga promenix bilder jag tagit ikväll.. Life's good!

Inga kommentarer: