30 juni 2010

Bad turned good

Tittut! Den här dagen var nära på och kunna gå och ta sig men Nicole räddade mig! Som jag skrev tidigare så var det såå tråkigt här hemma, fanns absolut inget att göra, så jag gick ut istället och kom då på att jag skulle gå till kiosken och kolla vem som var där. Och det var Nicole! Så vi har haft massa flum där idag, me like. Nicole fick också laga glass till en skådespelare, nämligen Moa Gammel(och hennes pojkvän då), de båda var otroligt trevliga och pratade mycket. Det gillas när kändisar är så!(Fast pojkvännen var ju inte kändis, inte vad jag vet i alla fall)

Kvällen var i alla fall bättre, den spenderades åter igen vid kiosken men med Frida och Robin. Lite smått kul. Och efter denna långa snigel tröga dag så blir det lite film och mys med prinsen, alltså min söta gosiga katt Ajax. Till detta serveras frukt och bär, love!

Inga kommentarer: