15 juni 2010

Again huh?

Jaja jag vet, nu har jag ändrat min blogg igen. Men jag älskar att blogspot har fixat nytt så man kan få lite snyggare mallar. Det var ju därför jag ändrade förut, för att mallarna var så dåliga. Det såg lixom inte ut som en riktigt blogg, men nu börjar det mer och mer göra det. Så nu är min blogg blå istället för rosa, mina färg val variera I know. Men jag gillar blått, rosa, turkost, vitt, svart, gult, lila, brunt och massa andra färger! Men favorit färgerna är och kommer alltid att vara blått och turkost..och kanske rosa med haha. När jag var liten så var rosa aldrig en favorit färg. Alltså jag hade ju rosa kläder och saker och så men jag gilla ändå blått mera. Det är nu på ''äldre dar'' som jag börjat gilla rosa mer och mer, det är ju en fin färg! :D

Från det ena till det andra, den här låten sitter jag och drogar just nu. Den är såå bra! Jason DeRülo är bästbästbäst.
''I'm feeling like a star, you can't stop my shine, I'm loving cloud nine, my heads in the sky. I'm solo, I'm ridin solo, I'm ridin solo, I'm ridin solo, sooloooo.''
http://www.youtube.com/watch?v=8ESdn0MuJWQ

Inga kommentarer: