20 juni 2010

Strand @today

Gårdagen
Det var lika svårt igår att få Scott att somna. Han har vägrat tre nätter nu. Jag gick till och med ut och gå med han i vagnen för då brukar han sova. Han var uppe till 23:30 i alla fall. Han vakna en gång inatt och en gång imorrse, 08:00, båda gånger var jag och stoppade tutten i munnen på honom och så somna han om.

Dagen
Imorrse klockan 10:00 vakna jag av att Scott stod i sängen och tittade på mig och ''pratade'' lite. Vi gick upp då och åt frukost. Nu har vi lyssnat på takida för fullt. Han älskar dom, han sitter och gungar fram och tillbaka. Nu ska vi plocka ihop lite saker och sen bege oss ner till stugan. Scott är så trött så han somnar nog i bilen. Jag är också trött men jag kommer nog inte somna i bilen haha. Funderar på att ta med min bok så jag kan läsa lite, skulle verkligen verkligen verkligen verkligen villa ha den klar nu. Blöh..

Inga kommentarer: