13 juni 2010

Nej

Jag orkar inte sova men jag orkar inte heller vara uppe hela natten. Jag skulle inte orka bara ligga och kolla på en film eller serie, jag orkar heller inte läsa. Just nu lyssnar jag på musik men det orkar jag nog inte heller göra nå länge. Jag orkar heller inte logga in på msn och kolla om det är någon där man kan snacka med och jag orkar inte lägga upp något på bdb. Jag orkar inte lägga upp något på profilen på fb, har ändå inget att skriva heller. Jag orkar inte plocka in kläder i skåpet eller gå med smutstvätt till tvättmaskinen så Mami har färdigt imorgon att bara plocka i maskinen. Jag orkar inte heller bry mig om att min bag med massa kläder fortfarande ligger på golvet, och har legat där sen två veckor tillbaka. Inte orkar jag heller bry mig om att min byrå ser ut som hej kom och hjälp mig och att skrivbordet knappt är synligt för alla grejer(kläder och böcker) som ligger ovanpå det. Det enda jag orkar bry mig om är att Jadde-sunshine är bra och att det magonda är tillbaka efter två veckor. Vill inte..

Inga kommentarer: