09 juni 2010

Another way around

Nu har jag då gjort ett nytt tappert försök att vända tillbaka mina dygn. Med andra ord så har jag inte sovit inatt. Känner mig lite lätt sliten nu men jag ska klara det här, ska inte lägga mig och vila för då sover jag hela dagen. Eftersom jag ska hänga med Ida idag så har jag ju i alla fall något som distraherar mig, annat är det när man inte har något att göra alls och bara sitter i soffan eller sängen. Då kommer alltid tanken ''Jag ska bara lägga mig en stund och blunda, men jag ska inte sova!'' upp och vips så sover man. Det är det där ''Ska bara'' som inte är bra, ska bara sa Alfons Åberg. Så nä, inget sova idag, bara häääänga med Ida :) Hon ska lixom vara i kiosken mellan 12:00-21:00. That's right, kiosken öppnar igen nu. Så skitsnack vi kiosken alá Ida och Julia? Det kan du slå dig i backen på. Och flum kommer det såklart bli också, jag är i stor behov av det nu!

Nu ska jag kila iväg till köket och äta frukost med Mami innan hon ramlar iväg på jobb. Efter det tänkte jag lägga upp lite bilder här som jag tog när Mami och jag var ut på promenad förra veckan, och så ska jag såklart försöka hålla mig vaken. Med bilderna kommer jag åtminstone va upptagen en timma, sen har jag då bara 2½ kvar att hitta på något på, men det löser sig sa han som sket i poolen.

Inga kommentarer: