08 juni 2010

*

Fortsättningsvis har det inte varit min kväll heller..när vi skulle äta så tappa jag potatismos i mjölken och så sprätta det mjölk över korven. Nej ska nog inte göra något idag för jag bara förstör ju haha. Jo jag har lyckats fixa till en sak till..jag fastnade med armbandet i håret också, måsta ha varit en vacker syn. Annars har jag nog varit på bra humör idag och det blev just ännu bättre när jag fick reda på att jag ska vara barnvakt åt Scott snart igen :) Sen så ska jag ju träffa bästaste Ida imorgon och snacka massa skit med henne. Är verkligen i behov av flum och massa skitsnack just nu! Men det ska vi ju då åtgärda imorgon. Nu ska jag hopp i duschen, om den är ledig, och sen blir det The Mentalist om en timma. Tror det blir ett prima slut på denna kväll.

Inga kommentarer: