27 juni 2010

Duktig flicka

Känner mig riktigt duktig idag. Först jobbet då i 1½ timma och när jag kom hem efter Lemlandsbesöket och hade duschat så kokade jag mannagrynsgröt så jag bara har och värma färdigt i mikron imorgon. Just nu håller jag på och bakar bröd. Det är på jäsning nu men är klart om 15 minuter. Så då ska det i ugnen i 35-40 minuter och så ska jag plocka undan allt och städa efter mig. Kanske blir ett smakprov också, men bara ett litet litet ett..har ätit massa bröd idag redan och man ska ju inte överkonsumera med det. Och bara för att jag varit såhär duktig idag så tänker jag äta lite kex med brieost och kolla klart på Dear John, grym film verkligen.

Ska nog stänga både fönsterlucka och ytterdörr nu för nu kyler det om både ben och armar. Adios Amigos.

Inga kommentarer: