12 juni 2010

tv-serier och palindrom

Sitter och för över hela säsong 1 av Smallville från Jocke brors dator. Så snart kan jag äntligen se på det! :D Blir nog att se på det ikväll, om jag inte somnar före. Är massa glad nu :) Såg också på tvn här om dagen att de ska börja visa Ghost Whisperer säsong 3 på tv4 igen. De har verkligen svårt att bestämma sig, först tv4, sen byta till tv4+ och nu tillbaka till tv4, ojoj..men är i alla fall glad att de tänker visa det på original kanalen igen, även fast det är säsong 3 som jag sett för länge länge sen. Jag håller ju på och kollar på säsong 5 på datorn haha. Men jag tänker nog ändå se på det för att se lite vad man kommer ihåg och så.

Ikväll har Jocke bror och jag snackat palindrom. Det är ganska kul egentligen, så vi måsta kolla efter flera på nätet. Det finns nog ganska många, men vi tröttnade att kolla efter ett tag(fotbolls vm kommer före allt nu? haha nejmen)

Visste ni att Gnupung blir samma sak baklänges? :)

Inga kommentarer: