20 juni 2010

Jag vill inte gå och lägga mig?

Det var inte fullt så skönt nere vid stugan idag. Det blåste kadaver mycket och var svin kallt, jag hade yllesockor på mig och filt runt mig. Mitt i sommaren! Vad är det här?! Ett tag börja det regna lite också. När vi kom ner kasta vi Scott i vagnen och så gick jag med han en sväng, tog inte länge fören han somna. Han sov i en timma och när han kom upp så åt han lite fruktburk och smörgås och efter det lekte han en stund. Vi for hem sen när det börja bli middagsdags och solen inte kom fram mera. Efter middagen gick Scott och jag till kiosken en sväng. Måsta dock gå hem efter en timma eftersom det måsta bytas lite blöja.

Nu håller Scott på och knölar, han vill absolut inte sova i sin säng. Hoppas han somnar snart i alla fall, han är ju så trött på dagarna annars. Nu just..om en halv timma typ så börjar This is it med Michael Jackson, det ska jag se! Hoppas det är så bra som jag förväntar mig att det ska vara..eller vad det nu heter. WHATever

Inga kommentarer: