06 juni 2010

Liten uppdatering

Ingen skymt av Danne ännu, tre och en halv timma tills klockan är så pass mycket att man med gott samvete kan ta morgon(känns fett weird att göra det nu) och bara skit på tvn..egentligen har jag inte zappat runt på alla kanaler men det är en skit film på tv3 i alla fall och då drar Julia slutsatsen att allt på tvn är skit just nu. Och eftersom allt är skit så tänker jag kolla på film på datorn istället, jag tänker GLITTER, feint det! Egentligen skulle jag behöva gå på pinka vinka kontoret först men det är långt dit..en bättre ursäkt är att det ligger tre mysiga kattungar och sover(med undantag för Casper som hoppar på sina syskon, han är som matte och gillar att retas) bredvid mig så jag skulle hata att röra på mig nu så det vaknar. De är så söta när de sover, de är ju såklart söta annars också. För att klargöra en sak så ligger det vi mitt/min ben/fot=anledning till att jag inte vill röra på mig.

Inga kommentarer: