05 juni 2010

I am all alone tonight

Har just kollat klart på Mamma Mia The Movie, jag fick värsta cravingen efter den så måsta ju se den igen. Den är fortfarande lika bra som den var förra sommaren. Some things never change.

Halvligger på soffan just nu med Tyra och Nelson sovandes tätt intill. Har ingen aning om var Casper är, antagligen i lådan eller i Jockes säng. Är i alla fall helt själv ikväll/natt(vet inte om Danne kommer hem). Han for i alla fall till stan ikväll, Mami och Papi är på stugan och Jocke smsa tidigare och sa att han inte orka komma hit, så.. jag är ensam. Det kändes inte så uppmuntrande då tidigare, nu är det ju dock inte så länge kvar av denna dag. Jag brukar inte tycka om att sova ensam i huset, det går bra om jag vet att någon kommer hem, då kan jag gå och lägga mig, men inte annars. Jag tror det har något att göra med att jag är mörkrädd, men jag vet inte. Jag kan i alla fall inte heller smsa Danne och fråga om han kommer hem för jag tror han har spärr eller något, så det blir bara att sitta uppe och vänta. Jag är ju ändå inte i behov av sömn efter som jag sov 17 timmar föregående kväll och natt. Tror jag ska slå på tvn nu och se va den har att erbjuda för skojsigt. Ironi folks, ironi..

Inga kommentarer: