23 juni 2010

ByeBye

Är trött och slut efter denna vecka med Scott, men det är sååå kul att vara barnvakt åt honom :) Som jag sa tidigare kommer det bilder från de här dagarna, orkar inte ikväll i alla fall. Har också lite videoklipp på sötklimpen som jag tänker lägga upp. Ett som jag filmade idag är när han står upp helt själv utan att hålla i sig någonstans, han är så duktig :) Och han är världens snällaste lilla pojke. När vi varit på stugan har han lekt så snällt på altanen och stranden och inte varit gnällig, förutom när han varit trött. Flera som sagt att han är så lugn och duktig och att han inte alls verkar vara jobbig att ha, och det är han ju inte heller. Som sagt, världens sötaste och snällaste :)

Nu är jag nyss hemkommen från mormor och morfar i Hammarland. Vi var och hämtade lax och strömming och så fick vi med rabarber hem också. Vi kollade på alla kycklingar också, ''bara'' 49 st + att de har en höna som ligger uppe på loftet och ruvar på 12 ägg. Dom orkar bara haha!

Nu ska jag springa igenom sprinklersystemet en sväng..dock var tydligen K där nu så får vänta lite.. Usch vad kallt jag har!

Inga kommentarer: