07 juni 2010

Somebody Save me

Nu sitter jag återigen och lyssnar på Remy Zero-Save me(jaja, ingen kommer ihåg att jag skrivit det förut men i alla fall), det är ju i alla fall ledmotivet till Smallville. Jag vill ha Smallville nu..Jocke bror har det på datorn, jag vill med! Men först måste jag få bort ungefär..16 filmer av de 24 jag har på datorn *suck*. Jag har massa filmer på datorn som jag redan har sett också men inte velat ta bort, men jag får allt ta och göra det nu, jag kan ju ladda ner dom igen sen när jag vill ha dom. Tror det blir lite film maraton nu typ, fort innan jag tröttnar på tanken att sitta och glo. Missförstå mig inte, jag älskar att kolla på film men ibland är tanken inte så välkomnande..ibland orkar man bara inte sitta still och glo på film i 1-2 timmar. Ska i alla fall försöka nu och kolla på åtminstone Frozen River, Dear John och JFK. Om jag hinner mellan allt filmtittande så uppdaterar jag kanske senare. Nu hämta vattenmelon och lite annat film gott, sen krypa under täcket och börja glo. Myspys.

Inga kommentarer: