16 juni 2010

Mr. superhot handsome awesome funny Patrick Jane

Kvällens avsnitt av The Mentalist var nice och Patrick Jane var lika rolig, härlig, snygg, bäst och klockren som vanligt. Lisbon var lika allvarlig(även fast hon har en så kallad ''soft spot'' för Patrick), bossig, snygg och professionell som hon brukar. Cho var lika allvarlig och professionell som vanligt. Rigsby var lika söt, charmig och blyg som han alltid är. Och Van Pelt såg man inte så mycket av denna gång, så kan inte förklara henne så mycket. Men det var bra i alla fall och har fortfarande inte sett något tecken på en säsongsavslutning, så håller tummarna.

Nu ska jag krypa under täcket och kolla några avsnitt Smallville och sen sova. Imorgon ska jag försöka komma upp slage med tid och städa i mitt rum. Scott kommer ju hit på torsdag så alla kläder på golvet måste bort och så ska jag plocka in lite kläder i garderoben. Jag kanske också hinner gå till kiosken och prata med Ida en sväng imorgon, vi får se. Byta sängkläder skulle jag också borda göra..det vart mycket nu..

Inga kommentarer: