07 juni 2010

Mjaou

Har varit med Ida och Aina hela dagen och hjälpt dom att städa ur lägenheten. Mest roligt var det när vi hittade alla kramdjur som de hade där, söta och vackra var dom ju ;) Jag har också hunnit med att vara till butiken hängt upp annonsen om kattungarna. De bor här en månad till sen måste det flytta, om någon har ringt tills dess och vill köpa. Usch vad jag kommer sakna de små krabaterna! Får hoppas lite i hemlighet att Holly får en till kull inom en snar framtid, a girl can dream, can't she? Även fast jag trivs att bo hemma och ännu inte har något behov att att flytta hemifrån, så längtar jag på ett sätt tills det händer så jag kan skaffa hur många kattungar som helst. Alltså inte att ha själv men, typ föda upp eller något liknande. Det är alltför många som steriliserar sina honkattor och kastrerar sina hankattor, så snart kommer alla kattor att dö ut. Mjo, men sen måste jag ju ha en honkatt som kan få kattungar och antigen en egen hankatt eller så får vi hoppas på att det finns sådana okastrerade där jag nu kommer att bo. Jag har ju en hankatt, Ajax, men han är tyvärr kastrerad så han kan inte hjälpa till på den fronten. Men jag har funderat lite på om jag ska förhandla med Mami och Papi att vi inte steriliserar Holly och att jag tar med henne när jag nu flyttar, de säger trotts allt att hon är min katt och det var jag som hitta henne genom djurskyddsföreningen och villa köpa henne. Så är hon min katt eller inte? Ska höra med Mami och Papi.

Nu ska jag gå och sno tillbaka mitt headset som Danne lånade tidigare, sen ska jag spela The Sims 2 Djurliv. Hihi, så kul!

Inga kommentarer: