09 juni 2010

Old clothes

Ibland bara måste man shoppa för det finns absolut inget i garderoben man kan ha på sig. Men ibland räcker det att kolla lite närmare i garderoben bara. Jag älskar sommaren för då kan man vara ganska lätt klädd. Denna sommar kommer gå i tha leggings tecken, jag älskar leggings! Man kan ha allt till det, från t-shirts till stora hoodies, love it! Idag när jag skulle kolla efter vad jag skulle ha på mig, så såg jag min gamla svart/röd rutiga skjorta som det är lite glitter( Jag hade den på julfesten i 9an typ). Hmm, tänkte jag..kanske den kommer till nytta igen nu. Och vips så blev det en lite glamrockig look med svarta leggings, vitt långt linne, skjortan och mitt kära älskade nya midjebälte som har en dragkedja i mitten. Ska försöka få på mig några armband nu också sen så är jag klar.

Nu ser jag att klockan börjar bli mycket så jag måste snart kila iväg till bussen och möta upp bästaste Ida! Hörs säkert ikväll eftersom jag tänker hänga vid kiosken hela kvällen.

Inga kommentarer: