17 juni 2010

Tandläkaren

Allt gick bra hos tandläkaren. Paula drog ut min mjölktand och lagade en spricka i en tand, fick bedövningssalva för båda och gud vad skönt det var med den, mycket bättre en spruta. Hon tog också bort lite tandsten mellan två tänder och efter det polerade hon dom, känns bra i munnen nu. Efteråt fick jag komplimang av Paula att jag hade fina tänder :) Det är skönt att inte behöva fara tillbaka till tandläkaren förens om ett år, även fast tandläkarskräcken är så gott som över. Det är Paulas förtjänst.

När vi var klara där så for vi till sparhallen och handlade. Där pratade vi med Mamis kusin som jobbar där. Hon sa att jag hade jättevackra ögon :) Så jag har fått två komplimanger idag, roligt. Vad köpte jag på sparhallen då..jo jag köpte ny tandkräm och ansiktsvatten, det var de viktigaste sakerna i alla fall. Det var Clerasil ansiktsvatten som jag köpte, egentligen skulle det va gurkvatten men det här får gå lika bra nu. Kanske kirrar eget gurkvatten någon dag, vem vet.

Inga kommentarer: