30 juni 2010

Pojkar=Grisar

Jag är trött, skulle kunna sova i hundra år. Jag har halsbränna och är kissnödig. Men båda badrum/toaletter är upptagna hela tiden..så är det att bo med 4 pojkar, det ska duschas och det ska fixas och dom är på toaletten hur länge som helst. Dom är faktiskt värre än tjejer, med allt! De duschar i säkert en timma, ibland i alla fall och de fixar sig i säkert en halv timma-45 minuter innan det är nöjda. Om man jämför med mig som duschar i 20 minuter och fixar mig på 20 minuter, och då kanske jag inte är nöjd ens men vet att jag måste bli klar och det får duga typ. De är också grisiga, kan inte förstå hur grisiga pojkar är! Det lämnar disk på diskbänken, maten och tallrikarna på bordet, det ligger wax-burkar, sladdar till datorer och datorer överallt. Golvhandduken i duschrummet lämnar dom alltid på golvet så den säkert ska mögla och när de duschar så är det vatten ända fram till dörren. Här om dagen när jag skulle på toa så klev jag rakt i en pöl med vatten som var precis vid dörren..Gaah! Det ligger också brödsmulor överallt, på matbordet, på alla bänkar i köket, på vardagsrumsbordet och i soffan! Och dynorna i soffan är alltid på väg in i köket, på ett ungefär. Och så säger alla att Kvinnor är stökiga, hah! Ellerhur..Det finns absolut inget att göra här hemma, ingenting! Skulle hellre vara på jobb än att sitta här hemma och göra ingenting..

Inga kommentarer: