11 juni 2010

Blösch





Eftersom det har regnat hela dagen så har det knappt varit någon alls och köpt glass. Så Ida vad inne på boden och jobbade istället, jag var med och hjälpte lite lite och höll utkik om någon kom till kiosken. Ida fick sluta 16:00 och då gick vi hem till mig och snackade lite och va med kattungarna. Efter maten skjutsa Danne, Vikars och jag hem Ida till Godby sen var vi andra och snurrade i godby innan vi for hem. Nu sitter jag bara i sängen och väntar på att duschen ska bli ledig, och när den blir det så tänker jag duscha en snabbis och sen kolla på film hela kvällen..och eventuellt försöka vicka på tanden så den blir lösare. Helst skulle den ju ha varit bort nu men den är så jävla seg så jag blir trött! Har i alla fal 6 dagar på mig att få bort den, den 17de ska jag till tandläkaren. Ogilla starkt!

Inga kommentarer: