28 juni 2010

I'm gonna take it to the streets

Idag var jag till staden med Ida och Aina :) Och vi var såklart grymmast, höhö. Började med..ja vad började vi med? Jo in på Sittkoff och kolla lite, hittade ett par gryymt snygga skor på Läderbiten som jag måste köpa någon dag. Hittade också ett par söta skor på Magique som jag blev lite sugen på. Jag måste ha nya skor! Vi ''luncha'' lite på en bänk också och sen drog vi vidare. Vi hann också besöka Ele&Kele en snabbis innan vi for från stan. Vi drog en snabbis till Tillfället där jag fyndade två såna där penslar som man kan pensla bröd med och så + färgpennor till stugan. Det kostade 3€, skitbilligt. Hann också med ett besök på Mattssons innan vi skjutsade hem Ida och drog hem till Geta. Vi hade lite bråttom där på slutet eftersom Aina skulle på jobb, men hon hann nog :) Hade en grym dag med grymt fina vänner! Stan oftare hädanefter kanske? :)

Blev lite sugen på att pyssla med bilder nu så ska nog ta och göra det, och tanka mobilen med lite låtar. Sounds awesome! Bjuder på en bild som Ida tog idag :) Den är suddig I know, men den har ändå en viss charm :)

Inga kommentarer: