22 juni 2010

SommarSommar

Ååh, Kalvfjärd är bästa stället en dag som denna. Kalvfjärd är där vi har våran stugan och det är precis där vi har spenderat dagen. Låg och solade länge på berget innan det var dax för lite lunch. Efter det vart jag uppe på altanen och herregud vad varmt det var där! Steeekhett verkligen. Scott sov i vagnen en stund också och sen dess har han busat på. Kom just hem från en liten promenad, Scott höll på och somna i vagnen då. Men jag satte på lite takida låtar på mobilen som han fick lyssna på, då blev han ganska så nöjd. Just nu är han ute i solen och leker.

Nu ska jag hopp i duschen och sen fixa Scott klar för sängen. Tror han kommer somna ganska så snabbt ikväll. Klockan 22:00 ska jag kolla på The Mentalist, yey! och sen Ghost Whisperer, yey! I love this day.En bild från gårdagen. Btw så har jag ju tagit massa bilder de här dagarna så det kommer komma upp några imorgon eller övermorgon. Har mest bilder på söta lilla Scott :)

Inga kommentarer: