02 juni 2010

Söt, vad är det?

Rubriken.. Jo men egentligen, vad är det? Jag tror att man har en sorts standard på vad som är sött och inte. På en del kan ju ögonen vara söta eller näsan kanske, eller till och med öronen. Och en del är söta hela dom. Så vad är standarden för söthet? Visst har väl vi alla olika standard, antar jag, vad är min? Alltså var går min gräns för söt, snygg och het på en pojke? Jag vet inte var mina gränser går och vad min standard vad gällande pojkar är. Det finns i alla fall flera som är hur söta som helst som säger är det är fula, en del säger så för att få uppmärksamhet och vill att alla ska säga att dom är söta och en del har bara så himla bra självförtroende att det verkligen ärligt tycker att det är söta. Jag har inte bra självförtroende(Jo men en del saker, beror på med vad) men inte med utseende och så. Jag tycker detta är obekvämt att skriva, men jag tycker inte att jag är särskilt söt. Jag har snackat om detta med en person och han tycker att jag är söt men jag sa såklart emot men sen börja jag räkna upp personer som säger att jag är söt. Mami, syster, kompisar etc. Bara igår och nu idag har två sagt att jag är söt, Anderz och min kusin Bea från Sverige. Så i deras ögon är jag antagligen söt, och om jag nu är det, när kommer jag inse det själv?

1 kommentar:

Susann sa...

du e VISST söt, så de så!!!