15 juni 2010

Äventyr

Felåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Dessutom har jag alltid kommit hem på kvällarna eftersom jag varit vid kiosken. Idag har jag varit i stan med Ida och Aina, det var mest bäst. Före vi kom iväg till stan så var vi och tanka, sen pallra vi oss till kantarellen, sparhallen och vidare in till stan. Väl i stan så besökte vi många butiker. Jag handlade inget förutom en macka och bubbelvatten. När vi var klara i stan for vi till Mattssons och handlade, Ida som skulle handla massa mat och sen vart det att Aina och jag handlade lite också. Jag handlade två påsar nötter, soppa och haricot verts. Efter att ha skjutsat hem Ida och hjälpt henne med alla varor så styrde Aina och jag kosan hem till Geta. När jag kom hem lagade jag lite chicken nuggets och haricot verts och sen stack jag till kiosken för att hålla Frida sällskap, kom hem därifrån 21:00.

Så mycket tid har inte spenderats hemma idag. 2 timmar imorrse, 1 timma vid maten och nu 4 timmar, så 7 timmar i hemmet och typ resten borta. Skönt att få vara borta från ''vardagen'' för en gång skull. Nu ska jag föna håret lite och sen krypa under täcket och kolla på Smallville eller en film. Godnatt.

Inga kommentarer: