16 juni 2010

0..6..:...3..0

Blöh, måste stiga upp 06:30 imorgon :( tummen ner. 07:30 drar Mami och jag till stan och 08:10 sitter jag i tandläkarstolen. Ujuj för tandläkaren, men min tandläkarskräck är bättre nu än vad den var när jag gick hos Putte. Paula är såå mycket bättre. Like that. När vi är klara där så ska vi fara till Sparhallen och typ storhandla och sen bär det nog hemåt. Resten av dagen vet jag inte vad som händer ännu men någon gång på eftermiddagen/kvällen så kommer Scott hit :) Han stannar åtminstone tills söndag, kanske längre. Fick höra idag också att han har vattkoppor, stackars lilla skrutten. Tur att han har nu i alla fall och inte när han blir äldre, brukar va en aningens jobbigare då. Nåja, han har haft det i en vecka nu så dom borde ha börjat torka nu.

Nu ska jag se ett till Smallville avsnitt, åtminstone, och sen kanske försöka sova. Är jag vaken till 04:00 igen så lär det ju knappt vara någon idé att sova mera, får se hur jag gör. Nu Smallville i alla fall.

Inga kommentarer: