09 januari 2012

You know what they say about full moon...

 Jag antar att de som sov i natt kanske, men bara kanske, lyckades undgå att se att det var fullmåne. Är man som mig och inte kan sova när det är fullmåne...är det ganska svårt att undgå den. Och det sägs ju att man blir lite smått tokig när det blir full måne. Eller ja, en del blir det ju. Har hört historier från vakare på sjukhuset att patienterna går lite nuts och rymmer, pissar i hörnen och hittar på annat...öhm...skoj.

Det mest crazy jag gjorde inatt var att gå ut i pyjamas(jag hade förstås tjockaste vinterjackan och brorsan foppatofflor på mig också), med mobilen i högsta hugg för att ta kort på månen. Fråga inte varför jag inte tog systemkameran istället. Som sagt, I went a tiny little bit crazy. Maybe.

Är hur sjukt trött som helst nu, även fast jag somnade några timmar nu på morgonen. Men det är bara att bita ihop. En stund i alla fall. Tänker bänka mig framför soffan och invänta days som börjar om 20 minuter. Och det håller ju på i 50 minuter. Sen kan jag få somna igen om jag vill. Awesome day det inte kommer bli.

Inga kommentarer: