24 januari 2012

Folkpensionsanstalten

För ett tag sen, när mamma och jag gick igenom alla räkningar som existerar i det här huset på jakt efter mina tullpapper, hittade jag nå andra papper som handlade om tandläkaren och pengar tillbaka och sånt. Mamma förklarade vad det var och att man skulle skicka in pappren och så kunna man få tillbaka pengar. Så jag skickade in pappren. Skills hade jag för det var sista veckan man fick skicka in dom #likeaboss.


Hur som helst fick jag brev från folkpensionsanstalten idag. Jag får tillbaka 91€! Woho! Har inte varit in på kontot och sett hur det ser ut där ännu, men jag ska gå in idag(måste ju betala in till jakthippan som är 10 mars. Ett måste.) Borde få lön när som helst också tror jag.
 Tack vare det där brevet blev min dag mycket mycket bättre. Det bästa på hela dagen ju! Kul när man får såna där grejer beviljade. Men det var som jag sa till mamma, jag fick nog tillbaka pengar för att hon som skickat brevet tyckte jag hade så awesome namn. Hon hette nämligen Österlund i efternamn ;)

Inga kommentarer: