08 januari 2012

A mighty sucker punch came flyin’ in from somewhere in the back

Jag trivs bäst med musik i lurarna.
Jag lyssnar på Toby Keith, Tyler Ward och 
Boyce Avenue för det mesta.
Jag pratar med mig själv hela tiden.
Jag tycker om böcker, drömfångare och cowboys.
Min bästa vän är inte riktig.
Min första riktiga kyss fick jag när jag lekte ryska posten 
för första gången haha.
Jag avskyr när folk frågar sjukt dumma saker.
Kärleken är något unikt, värdefullt och helt oersättlig.
Jag gillar att kramas med syskonbarnen, lyssna på 
favoritmusiken, läsa och fotografera.
Jag kommer alltid att ha en förkärlek till USA.
Jag är hemskt förälskad i Toby Keith.
Sist jag grät var här i veckan när jag kollade på days.
Min mobiltelefon är en HTC desire Z som jag kallar 
för Zigge och ticker jättemycket om :).
När jag vaknar på morgonen älskar jag att kura ihop mig under täcket och mysa en 
stund till innan det är dags att stiga upp och börja med dagen.
Innan jag går och lägger mig lyssnar jag alltid på musik, kryper ni pyjamasen, 
och kollar alla viktiga sidor en sista gång.
Just nu tänker jag på att Bones har säsongstart ikväll, 
och att dom visar två hela avsnitt på raken.
Bebisar är det bästa som finns.
Idag har jag fotat härliga vinterbilder.
I kväll ska jag kolla på två amazing avsnitt av Bones.
I morgon kommer jag gå ut och fota om det är fint väder.
Jag vill verkligen ha både Mars och Juni nu.

Inga kommentarer: