11 januari 2012

11/11.11 TK Locked & Loaded concert -Finlandia Hall

 11/11.11
Det är två månader sen mamma och jag satt i Finlandia Hall och väntade med spänning. Två månader sen vi jublade när Toby Keith kom ut på scenen. Två månader sen vi fick se Mr.Keith på riktigt, några meter från oss. Två månader sen vi sjöng med i hans låtar och hade den bästa kvällen ever.

Saknar det otroligt mycket och skulle mer än gärna gå tillbaka till den där dagen och uppleva den igen och igen och igen och igen! Tänker tillbringa dagen i sängen och kolla på alla filmer jag filmade under konserten. Och bara njuta, önska att jag var där igen. Skulle jag äta glass skulle jag ha en stor Ben & Jerry's med mig här också, men nu får det gå utan. TK's as sweet as 10 liters of Ben & Jerry's. Nuff said.

Det enda som förstör min dag är en hemsk huvudvärk och min rygg som bara gör ont och bråkar. #notfun.

Inga kommentarer: