07 januari 2012

I tried to be normal once. Worst five minutes of my life.

Skitigt hår, gammal viking line tisha, mjukisbyxor, brorsan avlagda hoodie, och musik. Chill-axin lördag indeed. Känner att ligga i sängen och chilla är det bästa jag kan göra idag. Förutom att värma rester till middag, för det är awesome. Men mitt huvud känns konstigt, jag fryser, näsan och halsen uppför sig onormalt och jag är hungrig fast jag har ätit. Och sjukt trött är jag också. Somnade alldeles för sent igår, och sov länge idag, men ändå är jag inte fit for fight. Men såhär har det varit länge nu..Svårt att somna på kvällarna, sovit 6-7 timmar sen när man väl har somnat, men ändå är man så sjukt trött hela dagen och kan somna 2 timmar till där runt lunchtid. Inte okej.

Så idag tänker jag kröna mitt täckte till min bästa vän, och umgås med det och dricka kaffe, lyssna på musik, twittra, kolla på film och droga bilder på weheartit. Mys.

Inga kommentarer: