26 januari 2012

iTunes

 Jag lånar brorsans iPod just nu, en a1137a och där med första generationens iPod. Tufft, jag vet. Hur som helst när det gäller Apples produkter så måste man använda iTunes för att lägga in musik. Holy crap tänkte jag när brorsan sa det. Jag har inte gillat iTunes förut eftersom jag tyckt det har varit så roddigt. Enkelheten i media player räcker för mig liksom haha!

Men nu var jag ju så illa tvungen att börja tycka om iTunes för att få det att funka med iPoden och allt det här. Och det har gått förvånansvärt bra faktiskt. Så bra, att jag till och med kan rekommendera iTunes till icke-iTunes-användare-föredrar-hellre-media-player, som jag varit tidigare. Förutom att iTunes inte är roddigt alls, så har det snygg design! Man känner sig sjukt proffsig när man fixar med musiken i iTunes ;) haha.

Inga kommentarer: