31 januari 2012

I'm freezing, holy crap.

 Jag vet inte när jag sovit så länge på morgonen sist, som jag gjorde imorrse(vart den där meningen korrekt ens?)Vaknade först kvart över 10(!!!) med huvudvärk, frossa och håret åt alla håll. Har haft extrem sömnbrist på sistone eftersom tankarna snurrar som jag vet inte vad när jag går och lägger sig, och det resulterar i att man somna alldeles för sent.

Idag har jag legat i pyjamas under täcket på soffan med boken, musik och days. Mys. Klädde på mig  för en stund för att mamma och jag måsta till butiken, men nu sitter jag och fryser som en lite gris och sneglar på täcket som fortfarande ligger i soffan. Lockar ganska mycket att krypa ner där under igen och vänta på att mamma ska komma hem från sin promenad så vi kan börja med middagen. Kåldolmar idag, mums! Se inte så där skeptisk ut. Det är faktiskt riktigt gott när man lär sig att äta det.

Har varit sjukt hungrig hela dagen också, även fast jag ätit. Och kallt har jag haft.

Nämnde jag att jag har frusit hela dagen?

Inga kommentarer: