15 januari 2012

Upstairs, downtown.

 Vad otroligt mycket nytt det har funnits att läsa här de senaste 4 dagarna. No, not so much. Har inte alls orkat blogga, och skulle jag tvingat mig till det ändå skulle det bara stått hur himla trött jag är. För det är det jag varit de senaste dagarna. Sjukt trött och utan någon som helst energi alls. Har till och med börjat droga Cityakuten DVD-boxarna igen, i brist på annat att göra, och för att underhålla den väldigt låga energin.

Idag ska jag istället försöka underhålla den höga energin(den som jag alltså inte har)och först fara på kaffe till Aina som fyllde år i fredags, och sen vidare till bästaste mormor som fyller år idag. Men först ska jag ta mina trötta ögon och halvsovande face, och ställa mig i duschen och filosofera över livet. Varför finns det inte blåa och rosa kängurur? Varför kan bara Bamse äta av sin dunderhonung? Och hur stora smörpaket har en del människor egentligen om de vet att det varit en elefant i kylskåpet för att det är fotavtryck i smörpaket...?eh. pussochkram.

Inga kommentarer: