21 januari 2012

Dancing Party! ~(','~) (~',')~ \('-'\) (/'-')/ \('-'\) (/'-')/ ε(‾^‾)з \(‾^‾)/ ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ

Okej, så först tänkte jag kopiera en lista från en av mina favoritbloggar, egoinas.se, men sen tänkte jag att jag har lagt upp ganska mycket listor på sistone. Har ju inte direkt skrivit så mycket som jag normalt brukar. Januari är snart slut och jag har typ knåpat ihop 40 inlägg, varav kanske20 är musik, bilder och massa listor.
 Men som jag har nämnt tidigare så har jag varit enormt trött på sistone och inte haft inspiration alls till att skriva. Vill ju inte bara skriva om hur trött jag är liksom. Det blir nog tråkigt efter två inlägg ungefär.

Så då kan jag istället nämna att mamma och pappa sticker iväg på kryssning imorgon, och det betyder att jag, Daniel och Jocke har huset för oss själva! Hela helgen. Eller ja, kattorna är ju här, men dom kan man ju alltid stänga in någonstans. Vet dock inte vad vi ska hitta på i helgen. Daniel ska antagligen vara med Anna, och Jocke med Jonte så det slutar väl med att jag är ensam i alla fall. Men det funkar ju det med :) Jag trivs att vara ensam. Och i brist på annat kan man ju alltid sova. Det är jag bra på. En av mina specialiteter faktiskt.

Tror nog faktiskt det är dags att utöva lite sovning nu. Vilket bra ord. Det kröner vi nu till ett äkta riktigt ord som bör skrivas in i ordboken eller nått. Eller varför inte hela meningen. ''Att utöva lite sovning.'' Festligt.
 Min bok och min...eller jag menar, Toby Keith får hjälpa mig lite på traven tror jag. Men titta! klockan är ju snart halv ett och det var då jag somna igår. Det här bådar gott. Om jag inte somnar först halv två. Det gjorde jag i förrgår natt. Mitt i allt bådar det här inte gott mera. Skit också.

Inga kommentarer: