09 januari 2012

I have psychic powers...I knew you would read this.

Blöh. Blev inte att sova i alla fall efter days tidigare idag. Kände mig ganska pigg då, men för att peppa upp mig för ännu en natt med fullmåne(nu inatt alltså)så hällde jag i mig massa kaffe och kollade på film. Iförd pyjamasen. Hela dagen. Hur skönt?? Väldigt chill-axin.

Kortade till och med av kvällspromenaden ikväll eftersom jag var så trött och slut så jag inte orkade gå långt alls. Dryga halvtimmen blev det i alla fall. Och just nu sitter jag och myser i sängen med musik och pyjamaströjan(den åkte på så fort jag kom hem igen.), väntar på att en familj ska komma och kolla på den kattungen som inte är ''bokad'' ännu. Dom borde vara här när som helst. Hoppas dom vill ha honom, kattungen. Tror ingen kan motstå det lilla charmtrollet! Kotte, som han blivit kallad nu.

Inga kommentarer: