03 januari 2012

MaryKay

Fick för några dagar sen inbjudan till Mary Kay party hos grannen. Kul tänkte jag, och skrev glatt att jag skulle komma, även fast jag inte hade en aning om vad Mary Kay var för något. Det första jag tänkte på var Mary-Kate(som i ena hälften av Olsen tvillingarna)men det kändes inte så troligt att MK skulle vara hos grannen och ha fest(gud vad rolig jag är), så det fick ligga och gro sen i huvudet, vad Mary Kay var för något. Efter Mary-Kate Olsen idén kom jag liksom inte på något mera det kunde vara.

Det är imorgon jag ska dit, så idag måsta jag kolla upp vad Mary Kay var för något. ''Mary Kay, Inc. is a privately held company that sells skin care and cosmetics products.'' Oh I'm so screwed! Pengar är bra att ha när man ska gå på ett sånt här party va? Inte lätt när man sparar pengar så man ska kunna fara på skidresa om 2 månader.

Jag tror jag måste ha både handbojor, ögonbindel och munkavel imorgon. Så jag inte kastar pengar omkring mig alltså. You so dirty minded!

Inga kommentarer: