06 januari 2012

Systeryster och systerdotter på besök hela dagen!

Min syster och systerdotter var här idag hela dagen, så systra mi passade på att ha med sig saxen och klippa till min kalufs. Och här har ni resultatet!

Är mycket nöjd! Fick det precis så som jag villa ha det :) Även fast jag älskade mitt långa vågiga hår, så kändes det som att det var dags för en liten förändring. Eller en ganska stor förändring egentligen, eftersom syster klippte bort hela 25 cm hår!

Tack systeryster! Nu ska jag krypa ner i bädden och försöka somna fort så jag får vakna snabbt så jag får se hur morgonfrillan är i den här nya kortare frisyren. Mamma tyckte nämligen att jag var väldigt rufsig i håret imorrse när jag steg upp, varpå jag svarade att ''Jag brukar inte ha värsta stylat hår direkt när jag stiger upp.'' Bror tyckte det var väääldigt konstigt.
  Med andra ord tror jag kalufsen kommer vara ännu rufsigare imorgon eftersom det är så pass kort nu. Är det en riktigt jäkla dunder-och-brak-jag-skrattar-ihjäl-mig-Stig Helmer-kafling som jag stiger upp med, kan ni kanske förvänta er en liten bild. Stay tuned.

Inga kommentarer: