26 januari 2012

Yellin' Yee Haw! she's a redneck chick,

När jag steg upp imorrse visste jag att det här skulle bli en bra och chill-axin dag. Det snöade när jag steg upp, jag frös som ett svin fast jag var påklädd som om jag var redo för en ny istid(jag tycker alltså om att frysa, mest för att jag hatar att ha varmt haha), frukosten smakade extra gott imorrse, filmen jag började kolla på under frukosten var så dåligt-rolig att den blev roligt-bra. Ja och sen så hade mamma ledig dag idag så har bara hängt med henne. Och vi har inte hittat på ett skit. Suttit med näsan i antingen varsin bok eller varsitt korsord, tittat på days tillsammans, och druckit kaffe. Jag gillar när min mamma har lediga dagar :)

Har just hällt i mig en hel soda stream flaska med vatten. Tänkte ifall ni undra.

Inga kommentarer: