07 januari 2012

Going to bed with my friends Ajax, Freddy and Jason.


Det bästa med hela dagen var nog att bara chilla järnet! och värma lite rester i form av couscous och älgstek till middag. Är så glad att jag är uppvuxen på landet med natur och jakt runt omkring mig, för älg- och rådjurskött måste ju vara det godaste som finns! Även när man värmer det i mikron dagen efter. Love it.

Avbröt chillandet lite efter maten, och var på långpromenad med mamma, pappa och stora storebrorsan. Jag har 3 brorsor, som alla är äldre, så då blir det lilla storebrorsan, stora storebrorsan, och största storebrorsan. Även fast lilla storebrorsan borde vara största storebrorsan för han är längst av alla haha. Men nog om det. Efter promenaden återgick jag till att chill och mysa med kattungarna.
 Och nu ska jag krypa ner under täcket bredvid min Ajax kissu, och glo klart Freddy vs. Jason. Är ganska 100 på att jag kommer somna före den är slut. Sjukt trött man blir av att bara chilla. Jättekonstigt. Godnatt hörrni!

Inga kommentarer: