30 januari 2012

Försöka går alltid

Har försökt hela dagen med att peppa upp humöret och tänka lite på annat. Försöka mota bort allt ledsamt och tragiskt. Medlen jag tog till var en rolig bok och musik, days, en fotorunda på det, och sen kollade jag på Rodney Carrington Live at the Majestic medans jag drack kaffe. Det funka faktiskt, och jag fick både många bilder på fotorundan, och många skratt under filmen.
 Och sen kom pappa hem från jobb och berättade att det varit en bilolycka inte långt härifrån. En personbil som krockat med en buss. Helvete att allt ska komma och hända på en gång nu i alla fall.

Tror jag ska ta min musik med mig och gå ut i garaget och cykla på motionscykeln. När jag mådde piss i fredags så hjälpte det lite, så det kanske gör det nu också? Förhoppningsvis...

Inga kommentarer: