22 januari 2012

Ibland är man för dum för sitt eget bästa

Som jag nämnt har jag varit extremt trött på sistone, även fast jag tycker jag sover relativt mycket. Igår trodde jag att jag skulle vara helt ensam i huset hela kvällen, och jag hade bunkrat upp med en hel soda stream flaska, lite nötter och annat gott, och Jeff Dunhams nya film 'Controlled Chaos'(Sjukt bra film förresten. Jeff Dunham måste vara bäst på att buktala i hela världen.) Jag kollade på hela filmen, och fick skratta mycket och glömma bort tröttheten lite, men under tiden hann brorsan komma hem med massa kompisar. Brorsan skulle strongt ha med mig och dricka, så det slutade med att jag spelade ölspelet med dom, och drack en lonken. Tror ni det var speciellt smart när jag redan var trött, gick och lade mig 01:00 och somnade först drygt 05:00?? Nä, jag kan väl säga att jag har haft lite ljusare stunder här i livet.

Det gjorde heller inte saken bättre att jag vaknade redan 08:00. Men efter det sov jag fram till lunch, och sen dess har jag hållit mig uppe och bland annat varit och rösta i presidentvalet. Spännande dag må jag säga. Nä.


Nu är jag helt överlycklig för att jag faktiskt är riktigt grisigt äckligt mår-till-och-med-illa-och-har-grusiga-ögon -trött redan den här tiden. Det har jag inte varit på länge. Så det är bara att ta vara på tillfället, och krypa ner längre under täcker och läsa mig till sömns. Med musik i lurarna, of course.
Godnatt och sov gott muppar!

Inga kommentarer: